24 Augusti

Hejsan!
Idag var jag i den tråkiga skolan där tiden kan gå jätte trögt! Men sen när jag kom hem åt jag,sen såg jag på tv och sen städade jag hamster buren. :)



Sen städade jag lite i mitt rum och sen så skulle jag till stallet på ponnyklubben!
Det var kul och vi hade gymkhana och det var kul.Och idag red jag Findus för förra gången for jag med Nuusku och jag har inte ridit Findus på länge så då ville jag rida honom idag. =)



Jag kom hemfrån stallet typ kl.19:10 och då efter typ tio-femton minuter kom C hit och vi spelade på xbox'en innan vi for ut och spelade badminton men vi skulle bara spela femton minuter men det blev en halvtimme typ... x)



Imorn ska jag och rida i terräng och jag får rida Nuusku =D Ska bli kul då jag inte har varit i terräng på länge och nästa vecka blir det barbacka ridning på schemat ;D



Hahha, hejdå :)

//Aleandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0