Borta bra men hemma bäst!!

Hehhe, nu är jag hemma =) Imorgon blir det stallet =)) Och idag ska jag packa upp saker jag har haft med och städa =)) Kommer kanske nå bilder från resan ida elr imorn..

Annars så på resan var vi hos släktingar och handlade lite jaaa.... Fick en klädskåp som jag måste vänta på att få i mitt rum för har en iriterrande dörr i mitt rum som går till en skrubb och den ska bort nästa månad elr denna!!!
Nästa vecka måste jag till stan också men ett problem bara och det är att det snart är maskeradhoppning och jag vet inte om Lydia också ska tävla med Nuusku och då ska vi ha likadana dräkter men får se när jag åker till stallet antagligen =)
Och snart börjar skolan -_-  =/ tråkigt!!
Ja de var allt för denna gång ska städa nu och sen äta men äter vell före! =) Hejdå! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0