Hej ^^

Idag var jag till stallet men före det gjorde jag en del annat okså ;)
Bland annat var jag i skolan..!
Sen var en kompis hit och vi spelade på xbox'en och seplade badminton och då när vi spelade badminton fastnade bollen i träet och då slänge jag klubban för att försöka få ner bollen men då lämnade klubban fast där högt uppe!
Men sen kom min faffa och hjälpte oss :)
Sen var jag,mamma,min bror och en av hans kompisar och handla och min bror köpte nått att ha med när han ska till sin kompis villa och så köpte vi raketer till villa avslutningen också ;)
Men sen var jag till stallet och vi red i terräng och det var jättekul =D Var länge sen jag red i terräng men kul var det! '
Jättekul :))
Sen tvättade vi Nuusku eftersom hon ska snart på utställning och i tisdags hade vi fingerfärg på henne då hon var en indian häst så det gick inte bort än heller =//
Men ska dit igen imorgon också =) och då ska vi också tvätta hästarna som ska på utställning ^^
men det var allt!! Hejdå =)
// Alexandra ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0