Hej <3

Hejsan!

Idag så var jag kl.11:40 med mitt fadderbarn i skolan till tandläkaren och efter det så skulle vi har gymnasttik och då hoppade vi höjd <3 Älskar det xD är min favorit idrotts gren! ;)

Ja och efter skolan var jag till stallet och leda på en lektion  och sen var det miniponnyklubben så då hjälpte jag till och då hade de typ gymkhana så sen fick jag,d och d rida också igenom  den banan ;)

Kul! =)

Imorn ska jag och rida på Lorina : min småkusins häst!

På onsdag blir det ponnyklubb och på torsda barbacka ridning :D


Bilderna jag tog ida kommer imorn för jag är på min minidator så de går inte att ladda upp nå ='/

Hejdå!

// Alexandra

Kommentarer
Postat av: BitterFittan

Tjoohooo!!

Kolla in min blogg vettja! =D

Tjipp!

2011-08-30 @ 02:14:41
URL: http://cillabacill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0