Hejsan hoppsan!

Ligger just nu i min säng och redigerar bilder som jag ska lägga in på bloggen snart också ;) Annars var jag ju till min kompis idag och hon var hit! =)

Vi spelade xbox några gånger och var till hennes och skötte om hennes häst :) och spelade badminton och ja typ bara det ;)

Imorn blir det stallet och då ska jag vell hjälpa till från kl.16:00 till typ kl.18:00 tror jag att det var. ^^ Kul!

Sen på tisdag och rida Lorina =) kul, har inte ridi henne på länge ;) ^^

Och sen på torsda och rida vid stallet bbarbacka lektion :D Också kul ^^

Men nu ska jag fortsätta redigera bilder innan jag sätter in dem här ;))

//Alexandra ^^

Kommentarer
Postat av: ylva

sv: tack!! =)

2011-08-28 @ 22:12:16
URL: http://ylvaaek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0