Hejsan hoppsan! ^^

Hejsan! ^^

Idag så fort jag vaknade så sa jag åt mamma om hon kunde göra gröt åt mig och sen efter att jag hade ätit kom C hit och vi spelade på xbox'en och sen var vi till hennes och lekte med schelich och sen kom hon hit och vi spelade
mera på xbox'en innan vi for till hennes! Vi var i hennes stall fför C har en häst vid namn Lorina Pay! :)

Och jag fick då ta in Lorina och borsta henne och sen skulle vi ha lös en sak i deras stall för det har varit ett föus förr! ;) och det gick inte så bra...

Idag är det ju också "venetziansk" så då får man skjuta raketer och det ska vi i kväll göra men man får om 12minuter redan börja ;)


Men skriver mer imorn, kanske ikväll också!!! ^^

//Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0