Super dag!

Hejsan! Idag har det varit en super dag eftersom det var hopptävling.Och det var maskerad så alla klädde ut sig och jag tyckte att en av mina vänner hade bästa dräkten! Hon var Nalle Puh =) Det såg jättebra ut och hon tävlade med Valtsu också ;)
På tävlingen för mig och Nuusku gick det super! Hon var jättesnäll och vi fick en rosett och en medalj :D
Var hur kul som helst! Jag var ju uköädd till Indian också ;)
Ja men först innan vi åkte till tävlingen så fixade vi ju hästarna, borstade dem och flätade manen. Plus så skulle vi ha fingerfärg på Emil och Nuusku men senvid tävlingen regnade det och det rann ju ut så det såg lite konstigt ut men ändå ganska snyggt x)
Jag,Lisa och Clara tävlademed Nuusku och vi fick rida med Western sadeln och lite, bara lite, obekvämt var det då den är ganska liten...
Ja men jag kan inte lägga in nå bilder då kameran gick typ sönder. Vissa knappar fungerar inte ='/
Inte kul alls!!
Nå vid jul får jag en ny kamera i julklapp av mamma <3 =D
Nå nu ska jag sova! Godnatt! Plus imorn blir det ju stallet igen =)  // Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0