10 Juli 2011

Hejsan!
______

10/7

Idag var jag och rida ca kl.12:30 med Lotta,D och D.Vi red i terräng och jag red på Nuusku.
Demppa red Valtsu,Daniela red Ada och Lotta red Emil.
Det var roligt men det var varmt och så var det myki "krankkar" och "Brömsar".
Ska kanske och simma idag, det skulle i allafall vara skönt då det är så varmt men jag får se senare ;)

Imorgon är det ponnyagilitytävling och jag ska vara med och tävla med Emil!! :D
Det ska bli kul men det blir spännande också! ;D
Men håll tummarna för oss =)
Fast det viktigast är ju inte att vinna!! Det viktigaste är att det är roligt både för ponny och mig själv ju ;))

Men nu ska jag gå så Hejdå =))



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0