15/7/2011

Hejsan!

Idag har jag ännu inte gjort så mycket, varit och handlat lite med moster.Och bara varit på datorn nästan.Har varit ut lite och men fick huvudvärk då det är så varmt där ute: 25,9 plus grader och solen lyser väldigt starkt ida!

Annars så ska jag kanske ut och cykla idag också.annars vet jag inte.Just nu kollar jag på ridkläder på nätet, börjar behöva nya ridbyxor,har ett par vinterridbyxor och ett par tjockare ridbyxor.

Just nu har jag ett par ljusbruna ridbyxor som jag verkligen älskar,de är fina och ganska bra faktist! :D

Men de håller på att gå sönder( :(( ) för jag har fått dem av min kusin och före hon hade en annan tjej dem också så lite gamla är de men jag gillar dem ;D

annars var det inget annat just nu men ha de bra!


Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0