Dressyrlektion =)

Hejsan, har varit på dressyrlektion idag och sen fick hästarna mera gräs att mumsa i sig för vi flyttade staketet...
Dressyrlektionen: Var roligt och banan är lätt, kan den utan till nu men jag glömmer nästan hela tiden en sak,, det är när man ska fara i lätt trav då man svänger snett över så första gången burkar jag alltid glömma det...

Mera gräs: Ja sen flyttade vi staketet så hästarna fick mera gräs... =)) De gillade nog dett..

Sen: åt jag och Lotta glass och sen gick vi och se om Findus och Valtsu hade gått till hagen eftersom de var på ridplanen och de slapp till hagen utan att rymma men när vi kom så stod de på ridplan så vi flyttade dem till hagen innan jag cyklade hem.


Och allt detta höll på från kl.11:00 till  ca kl.15:45   =))
Men nu måste jag gå och det kommer kanske bilder från idag senare men det är inte så många för jag orkade inte fota så grömt då det var så himlaa vaarmt...
Nu ska jag gå, hejsvejs :]]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0