Heejj

Ville bara säga HEJ och att jag inte kommer att hinna blogga kanske nu på en elr två veckor kanske något inlägg när jag har nått att skriva om och TID.

Annars så har det inte hänt nått nytt egentligen ^^.

Ponnyagility tävliingen gick ganska bra, blev ingen placering men va spelar de för roll..

Var och rida på hopplektion igår också :) Jag red Nuusku och för första gången testade jag att hoppa en liten bana :) Ska ju på hopptävling nästa månad :D

Köpte också ett par nya ridskor(de är använda) av Lotta och de passar bra. Jag brukar få varmt med stövlarna då det är varmt ute så nu har jag ridskor om det är varmt annars typ om det regnar kan jag ta ridstövlarna ^^

Ska gå nu..
Kram Hejdåå :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0