Hejsan!

Hejsan! Idag har jag varit till stallet och hjälpa till på en lektion och sen städade jag och S hästarnas hage innan vi åkte till henne. Var där i ca 1h innan jag åkte hem.Sen kom C till mitt och vi spelade lite badminton och sen hade vi mat och C for hem.
Och imorgon är det ponnyklubb och vi ska på utflykt och då ska vi simma med hästarna =)) (inte alla)
Kommer kanske bilder då och sen imorgon kommer det bilder från dressyrtävlingen då jag nu är på min minidator och där har jag inga bilder ;)
Men nu ska jag se på tv och sen och sova så ha de bra och hejdå :)

Kommentarer
Postat av: Sannalitens.se

Svar: Hehe okej :) Vad ska du göra i helgen då? Något kul som händer? Kramar!

2011-07-29 @ 11:38:15
URL: http://Sannalitens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0