Hejsan Hoppsan på dig :D

Hejsan Hoppsan!

Idag har jag varit och hjälpa till på ponnyridning och det gjorde jag igår också. Vi hade Emil och Nuusku med oss på ponnyridningen.
Och så har jag redigerat några bilder som kanske kommer imorgon eller i dag senare :)
På Tisdag ska jag,D och D ha hopplektion ,tror jag åtminstonen att det är, och jag ska rida Nuusku :D
Imorgon skulle jag,Lotta,D och D kanske rida ut i terräng då vi har hjälpt henne men det beror på vad det är för väder och om hon åker bort eller inte.
--> Nuusku <3 :)
Ska gå nu så Kram och Hejdå :)

Kommentarer
Postat av: Olivia Gustavsson

så söt ponny :)

2011-07-09 @ 23:16:54
URL: http://oliiviiagustavsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0