Hejsan hoppsan =)

Hejsan hoppssan!

Igår hann jag inte blogga för först var jag till stallet kl.10 och hjälpa till och så tvättade vi Emil och Nuusku.
och då kom jag hem vid kl.14 och då åt jag och packade lite saker jag skulle ha med till tävlingen och sen for jag tillbaka till stallet efter kl.15
Vid stallet borstade vi hästarna och packade in sakerna i bilen och sen lastade vi hästarna och sen bar de av till tävlingen =)
Jag skulle tävla sist i den yngre klassen där det var travprogram.Det var sex stycken som tävlade och jag kom nästsist men jag är ändå nöjd och det var ju ändå första gången =)
Kl.22:00 for jag och pappa hem och sen gick jag och sova halv tolv
Idag var jag och rida kl.10:00 och jag red Valtsu =))  Det var roligt..
Sen ledde jag på en lektion och sen för typ en och en halvtimme sen elr mera så kom jag hem =)
Imorgon ska jag åtminstonen till stallet och på fredag är det ponnyklubb och vi ska göra en utflykt med hästarna(inte alla) och de ska bli kul =))
Det var allt för denna gång men senare idag borde det komma upp bilder från tävlingen ;))
Hejdå så länge =D

Kommentarer
Postat av: Sannalitens.se

Svar: Det var riktigt nice i Turkiet. Det bästa var nog ändå att bada med delfinerna, finns några bilder i bloggen. Hade du varit i Turkiet? Hoppas du har en bra dag! Kramar!

2011-07-28 @ 13:29:11
URL: http://Sannalitens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0