Hejsan igen =D

Hejsan :) Just nu sitter jag och läser denna blogg : http://ponnybrudarnaa.blogg.se/ . Ni borde gå och titta på den om ni inte redan har gjort den för den är bra =)) Det är en stor hästblogg som jag verkligen gillar!! =D
Nu medans jag söker bilder ja ska ladda upp så kom jag till en bild på Roope som jag tog dagen innan han blev sjuk och nu sitter jag och gråter så mycket för det känns som de var mitt fel att han blev sjuk :'(( Jag saknar honom och kan inte leva utan honom!!!!!!!!!!!!!!!!!<333 R.I.P Roope <33  Jag saknar dig min bästa vän.
Jag vill vrida tillbaka klockan, göra allt för att få dig tillbaka!Min bästa vän Roope<3 Jag saknar dig så mycket och jag kan inte sluta gråta nu :'(
Varför togs du ifrån mig så snabbt!? Jag vill ha dig tillbaka men jag får aldrig dig tillbaka ju ='(((  Roope (L) Jag       Jag (L) Roope !!! <3333 Jag kan inte leva utan dig men jag måste! :'( Varför?? <33Roope<33
Här är bilden dagen innan han blev sjuk   :'((
Roope=min bästa vän=min kanin=du var som min bror=jag fick bara ha dig i ett år och ca 10månader men den tiden var den bästa i mitt hela liv!!!!!!= Du finns alltid i mitt hjärta!=För Alltid <33 =Jag lovar, du er bäst!! I Miss You <3
Här kommer de andra bilderna :(:
Vill bara sätta in denhär bilden på Roope för jag saknar honom så otroligt mycket och jag vill bara visa denna bild på honom <3
--> Nuusku =)
Valtsu =)
<
->Nuusku <33
->Valtsu =)
Ponnyagility tävling :)
Ponnyagility tävling ;)
Ponnyagility tävling :)
Jag och Emil kom i mål î
Ponnyagilitytävling =)
Avslutar med denna bild:
Min älskade och saknade Roope <3
Ska gå nu, hejdå :)

Kommentarer
Postat av: emmaa - fjording blogg

söta bilder!:)

2011-07-24 @ 14:40:28
URL: http://emmahellgrenn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0