Hejsan..

.. Har tråkigt så skriver ett litet inlägg nu.
För de första undrar jag om ni vill läsa om något specielt så nu skriver jag några olika förslag här och då får ni i komentarerna välja den ni vill läsa om.. ;)
-Hästar jag har ridit
-Hur jag började rida
-Djur jag har haft och har
-Mera info om mig
-Eller något annat så skriv bara
Annars så tänker jag kanske ha en frågestund och nån tävling också tror jag men jag vet inte ännu :))
Får se sen, det kommer att komma bilder senare idag som jag har redigerat och också oredigerade bilder =)

Ha de bra så länge, kram :)

Kommentarer
Postat av: Berta K

Fin blogg :)

Följa varandra via bloglovin??

2011-07-17 @ 15:00:35
URL: http://horzeteam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0