Tävling imorn :D

Hej! Som rubriken lyder så är det tävling imorn,ponnyagilitytävling ju :D.
Jag skrev ju i förra inlägget att jag ska vara med och tävla med Emil ;D Och det ska ju bli jättekul :DD
Förra gången som jag tävlade i ponnyagility så det var min första tävling överhuvudtaget och då gick det ganska bra :D Jag och Emil kom trea ;)  Fick dessa pris då:
Fast Emil är klumpig så var han super på förra ponnyagilitytävlingen ;D
Ska också till stallet och hjälpa till imorgon och så kommer det kanske lite bilder imorgon men det blir nog först på kvällen efter tävlingen när jag har kommit hem och tävlingen är ju kl.19:00. Men nu har jag inget mer att blogga om idag så skriver mer imorgon ;DD
Ha det bra så länge! Kram o Hej! :D

Kommentarer
Postat av: Simona

fin blogg!

2011-07-11 @ 16:41:05
URL: http://simoonaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0