uupss...

Glömde skriva om en sak också som skulle ha varit i söndas ;) --> 3/7  : Mera info om mig,Roope och Piff :)

Men nu kommer det!:

3/7  : Mera info om mig,Roope och Piff :)


3/7/2011

Min hamster bits men är ändå jättesöt!Jag har haft honom sen 8 December 2010 och han har födelsedag 18/10 ;))
Han älskar solrosfrön,delikatessknappar och russin ;)

Min kanin älskade maskrosblad men nu är han död :'((
Han var min bästa vän och är det än.
Det känns som han bara är borta ett tag och snart är han hemma igen...
Han var en albino kanin med röda söta ögon <33
Min bästa vän!

Jag är 11år,har en bror och älskar hästar och fotografering,Min hamster och min kanin Roope som alltid kommer att finnas i mitt hjärta.
Jag är höjdrädd och har två cystor i min fot.
Jag har haft problem i mina ben och fötter i några år som alltså att jag har mittiallt börjar halta ibland med bara ett ben och ibland med båda benen.
Jag är rädd för spindlar och hatar Maskar!


Det var lite om min hamster och min kanin och mig :))
Ha det bra nu, Hejdå och Kram :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0