Hejsan!

Hejsan! :) Nu kommer -->  28/6 : Info om min hamster och lite om vad jag har gjort igår och idag.


Jag börjar med info om Piff ;)
Min hamster:
Namn:Piff
Ålder:ca 35 veckor
Ras:Dvärghamster
Född:18/10/2010
Favoritmat:Russin och delikatessknappar
Favoritmänniska:Kanske mig

Det där var lite om min hamster ;))
Nu ska jag berätta om vad jag har gjort igår och idag:
27/6/2011:


Igår skulle jag merätt till stallet men så blev det inte, eftersom min kanin blev sjuk :((
Men sen på kvällen var jag på träning och sen var jag och simma men restan av dagen tillbringade jag med Roope.


28/6/2011:


Idag var jag några timmar med Roope innan vi for och köpa nån medicin åt honom och så var vi och handla lite.
Sen var jag också med Roope men sen fick jag inte röra vid honom då vi hade gett honom medicin och nu mår han lite bättre och jag hoppas att han klarar sig för jag älskar honom mest av allt!! Han är min bästa vän helt enkelt <33.


Nu har jag berättat lite om min hamster,vad jag gjort idag och igår och nu ska jag se på tv så ciao :))
Imorgon kommer ju trdje dagen på listan:
27/6 : Info om min kanin
28/6 : Info om min hamster

--> 29/6 : Mina fem bästa djur
30/6 : Mina fem bästa hästraser
1/7  : Mina tre bästa hundraser och mina tre bästa kattraser
2/7  : Mina fem favorit hästar och mina fem favorit katter
3/7  : Mera info om mig,Roope och Piff :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0