Min dag!

Hejsan!

Ponnyklubben var jättebra idag och vi var och red i terräng barbacka fast det var helt svart där x)
Men ja iallafall red jag på Findus och ja det var helt okej och han är så härlig att rida barbacka <3 :D

Men Nuusku är ännu min favorit!! <3 Hon kommer alltid att vara det!

Det går inte att förklara hur bra och gosig och gullig och allt det som hon är! :D <3 Hon är ändå bästa ponnyn 4ever :)

Älskar henne sjukt mycket asså!! <3

Niiskun Nuusku, första dagen jag såg henne smälte mitt hjärta bort <3 Hon var så sötden kalla vinter dagen när jag och min kompis  åkte dit till Lottas för att se och där i hagen stod världens gulligaste,sötaste,bästa och gosigaste ponnyn som nånsin funnits <3

Och nu får jag sköta henne,rida henne och var med henne.. det är så grymt roligt och jag blir sur när jag vuxit ut denna bästa ponnyn! <3 men jag ska alltid älska henne! <3 =)

Glömmer aldrig dig Nuusku :D <33


Jajja det var det nu!

Ha de bra  :D

Kram <3



(mobilfotat)

Det här är Nuusku


Jag älskar dig Niiskun Nuusku!! <3

Kommentarer
Postat av: wilma

hej fin blogg!

har tävling på vår blogg nu så kicka gärna in och va med och vinn fina priser! ha de bra!



/ wilma lwmupparna.blogg.se

2011-11-04 @ 22:05:22
URL: http://lwmupparna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0