Bellaa ♥

Hejsan ♥

Idag var jag ju och red och faktist så var det en som gissade och hon gissade rättt!! Men hon hade ingen bloggadress skrivit tyvärr :(

Ja och det rätta svaret var att jag var och red en tinker!! För en som mamma känner har en tinker! Och så en irish cob och tre ponnyer till ;D

Jag fick alltså rida tinkern Bella idag och hon var jättesöt och jättesnäll att rida och sköta fast lite lat men det gör inget för mig! ♥ Gillar såna hästar som är lata och lugna ♥ Och hon är såå snääll!!! ♥ :D

Hehhhe jajjja imorn blir det skola och sen senare ska jag följa med en kompis när hon ska rida ;)


Ska fota då :)

Kram ♥

Kommentarer
Postat av: Wilma

Sv: ja jag kan gärna göra de!! Maila bilder och hur du vill ha den med text och färger så fixar jag de!



Ha de bra!

2011-10-20 @ 21:48:10
URL: http://lwmupparna.blogg.se/
Postat av: Linn

Sv: Skicka bilder till min mejl: [email protected] och skriv också vad det ska stå på headern. Kommentera sedan min blogg när du skickat mejlet :)

Tack!

Kram Linn

2011-10-21 @ 13:58:51
URL: http://lwmupparna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0