Hejsan på er ♥

Skrev ju inget igår för jag orkade inte ;D Full dag liksom!

Först efter skolan var jag till L's och vi var med fåren och hundarna och så hämtade vi havre och sånt typ xD

Sen for jag hem en halv fyra och åt och ställde mig till stallet och mamma förde mig dit :)

Vid stallet så hade vi gymkhana på ponnyklubben och vi var två lag med 6 personer jag red Nuusku ;)

Första varvet förlorade vi =/ men då sa Lotta att vi sku göra det svårare för de andra!! x) Vi laeftra koner på deras slalombana men sen när W som for sist med Nusku så for Nuusku på Valtsus bana men vi vann ndå andra varvet :D

Och sen lämnade jag där och mamma hämtade mig först tjugo före åtta och ponnyklubben sluta sju ju så jag lämna där med D,D och T ;D

Ja och sen när jag kom hem åt jag stack senare till L's igen och då var S där ;)

Vi fotade och filmade en massa xD

Sen när hon for hem tittade jag och L på stjärnor :)

Sen for jag hem tjugo före tio och då orka jag inte skriva längre och så for jag och sova ca 11 ;)

Japp det var allt för nu :)

Hejdå och kram :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0