Lördags kväll!

Hejsan! :)
Nu tänkte jag ta och berätta om min dag..
det började med att jag steg upp ca 11:30 och då starta jag datorn och börja spela sims 3 husdjur innan jag sen läste en bok som hade minst 300 sidor och den läste jag ut på 2-3timmar ;)
Och så har jag sett på tv,varit och handla med mamma och slappat :)
Så det har varit en ganska tråkig daag noog ;))
Ja och imorn vet jag inte ännu riktigt vad jag ska göra men detta har jag planerat:
1.Städa hamsterburen!
2.Städa rummet!
3.Spela sims x)
4.Slappa!
5.Kanske vara med en vän ;)
Jaa det är typ vad jag ska göra :) Ska kanske göra nått annat, typ fota lite utomhus om vädret blir vackert :D
ja det var allt och nu ska jag titta på tv bara och sen sova för jag är trött ;)
Hejdå och kram :)
några av mina favvo höstbilder :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0