Sjuk igen..

Hej!

Har nu gått och blivit sjuk igen och icke gillar jag det!Var sjuk förra helgen också! Men ja nu är det ju höstlov på måndag och tisdag också!

Och imorgon ska vi till stan men om jag inte blir frisk nu idag får jag inte följa med! =/

Inte alls roligt =(

Hoppas jag blir frisk snart men det bästa är att vila och nu ska jag värma vatten och dricka te ;D

Hehhe :D

Hoppas jag nu blir bra då!

Skriver inget mer idag tror jag.

Blir ju ingen ponnyklubb heller :( Och inte kan jag följa med min kompis och titta när hon ska rida heller för jag skulle ha gjort det idag var det menat och fota men nu blir det inget sånt =//

Min förkylning förstör allt ju!! ='((

JA men ha det bra nu!

Hejdå och kram ♥

Kommentarer
Postat av: HANNA

godmorgon! :) sovit gott?

2011-10-15 @ 09:54:44
URL: http://hannalovisasol.se
Postat av: Frida

krya! <3

2011-10-15 @ 15:57:01
URL: http://designbyhmr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0