Stallet =]

Hejsan 

Börjar med att säga SORRY för dålig uppdatering på flera dar nu =/

Ska bättra mig men tänkte skriva om idag och igår ;)

Måndag: Efter skolan var jag på musikklubb och sen var jag till stallet och leda på en lektion och miniponnyklubben och sen for jag hem ;)

Var sen  också till min kompis som hade en kompis där och vi hade kurragömma i ett becksvart stall/föus ;D Sen var kompisen hit och vi såg film ;]

Tisdag: Idag for jag till stallet nästan direkt efter skolan var bara hem och äta. Jag ledde en lektion och såg på en lektion innan vi hade ponnyklubben! :)

På ponnyklubben hade v typ nå hästsport fast vi sku söka frågorna och sen svara på ett papper ;) Vi var två och två så jag var med J en kompis :)

Och sen var jag vid stallet en stund innan jag for hem.


Imorgon: ska jag och rida barbacka lektion med Nuusku! J och M kommer också ;)

Ja det var lite om min dag och igår :)

Ha det bra nu! 

Hejdå :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0