Tävling ;)

Nu har jag bestämt mig för att ha en design tävling! :)

Tävlingen går ut på att ni ska svara på några frågor och den som svararrätt först vinner! :)

Och ni undrar säkert vad priset är... ;)

Det är en gratis design! För när jag fått in rätt svar avslutar jag tävlingen och då kommenterar jag er blogg där det står typ:

"Du har vunnit min design tävling och kan nu skicka ilder som du vill ha med i designen till min email och skriv vad du vill det ska stå också :)"

Och så skriver jag min email där! :D

Ja här kommer frågorna och svaren hittar ni i bloggen! :


1. Vad hette min kanin?
2.Vad heter min hamster?
3.Vad heter min favorithäst?
4.Vad heter min småkusins häst?
5.Vad hette min förra favorithäst?
6.Hur gammal är jag?


Det var frågorna, jag hoppas de inte är för svåra och svaren finns i bloggen! :)

Tävlingen håller på hela veckan åtminstone! :)

Glöm inte blogg adressen och helst namn också =)

Hejdå! :)

Kommentarer
Postat av: emma

oj, haha tror inte jag kan svara på nån av dom x)



2011-10-30 @ 21:13:47
URL: http://elitmupparna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0