Hej

Hej,
idag har jag inte gjort så mycket så jag har inget att skriva om men om jag orkar idag så sätter jag in både
bilder från ridlektionen på Lorina och några bilder från igår så ja de borda komma idag elr imorn ;)
Imorn är det skola igen och helgen är slut :( Men jag ska också till stan imorgon :)
Igår köpte jag en ryktväska också som jag ska använda åt Nuusku! :D <3
På tisdag ska jag till stallet och hjälpa till och sen på onsdag och rida och jag ska få rida Nuusku :D Älskar Nuusku mest! Och Emil som är så himla gullig :D
+ Lorina som är supersnäll och söt och rolig att rida :)
Idag har jag suttit hemma och läst en bok och fotat lite också ;)
Men ha de bra så skriver jag mer ikväll :D
// Alexandra =)
Ada och jag, första gången jag tömkörde ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0