Hejsan :)

Idag har jag också varit med Lotte och vi har gjort mycket men ändå samma sak typ ;) Ikväll ska jag vell ba se på film tror jag om jag inte sover över vid L's ^^

Igår på kvällen var jag också ännu med Lotte och Jenny och min hals blev mycket bättre som tur :)) ^^


Men skriver mer imorn! För imorn kommer kanske bilder på Piffen också <3 :D

Har ju inte den andra datorn så då kan jag bara sätta in gamla bilder tyvär .

Men ha de bra och hejdå! // Alexandra :)
Saknar Teini! Hon är en underbar häst att rida! <3 :DD saknar henne bara såmycket :) <33.

Kommentarer
Postat av: Alice

SV: Tack!

Vilken fin häst :D

2011-09-04 @ 14:05:19
URL: http://fotohunden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0