Min hästhistoria ;)

Hej!
Det var en som ville höra min häst historia inte för det är nått mycket men här kommer den :
Det började med min småusin som skulle få en häst. Jag och min andra småkusin väntade och sen kom Lorina dit. Jag fick rida henne och min småkusin ledde mig. Det var inte på sammadag men jag var typ 5år då och jag fick rida då ibland när de M fråga om jag ville =)

Det var när jag var ungefär 6år. Sen vet jag inte vad det var men jag vågade inte rida henne från när jag var 7år-8år men sen när jag var typ 9år börja jag rida henne igen när Lotte ledde mig.

Sen börja jag rida vid en ridskola 2010 sommaren och där red jag till November 2010 då jag tänkte ta en paus därifrån men sen flytta Lotta hit och jag börja hjälpa till där med en kompis. Sen fick jag då rida gratis där typ 3 gånger på vintern 2010-2011

Och nu rider jag en gång i veckan där och hjälper till flera gånger i veckan och jag får tävla med hennes hästar också :)

Det var lite kort om mitt liv med hästar. Jag har ju älskat hästar enda sen jag var 5år <3
Ja det var det inlägget =)
Kram och Hej! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0