Ridit Nuusku <3

Hejsan!


Idag har jag varit och rida ju och jag fick rida Nuusku och vi red på banan :) När jag kom till stallet var det bra väder men senare när vi galopperade så börja det regna -_-

Men ja det var kul på ridektion nog vell för jag fick ju rida Nuusku <3

På fredag är det ponnyklubben också ;) Och sen nästa vecka ska jag ju och rida igen på onsdag och då ska jag rida Valtsu <3 ^^

Har ridit två lektioner på honom bara så det blir kul :)

Nå jag tror nu att det inte kommer nå bilder på Lorina (alltså filmklippet)
tyyvär ='/
så ja men tänkte ta och visa lite gamla bilder från i vinter,
alltså på Lottas hästar som jag har tagit ;)

Men nu blir det vell att sova för jag är trött och har huvudvärk -,-


Ha de bra så skriver jag mer imorn <3

Hejdå ^^

// Alex <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0