Ridit ^^

Hejsan! Idag var jag ju och rida! :D Jag red inte Nuusku för hon var inte med på lektionen men jag red Emil istället och det var kul fast han var ganska lat idag ;) ^^

Sen så for han och ligga och skulle rulla sig när jag satt på men jag hann av och drog upp honom typ så han hann inte rulla sig som tur ;) Fast jag blev nog lite rädd...

Ja men på fredan är det Ponnyklubb också :) Sen på lördag är det Tävling!! :D Ponnyagilitytävling =D

Och idag så sa L att vi skulle ha en hulahularing med men då fråga jag såhär: " Men slipper Emil igenom e?" Och då kom L på att det inte gick att ha med den x) Tack och Lov :DD

Ja men skriver mer imorn! Lovar! <3 Ska också rida Lorina imorn :D

Hejdå! // ALexandra :)

<-- EMIL <33

Kommentarer
Postat av: Alice

SV: Tack så mycket!

Okej, söt i vilket fall :D

2011-09-06 @ 19:48:03
URL: http://fotohunden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0