Söndag ^^

Hej!

Idag var en kompis hit, på riktigt tre för de två andra kom sen.

Och då hade vi icka ticka och sen när den första kompisen for hem så for jag till Lottes för hon var hit med Jenny.

Så där hade vi kurragömma i stallet :P

Sen när Jenny for hem for jag och Lotte in och sen kom Lotte hit och vi var ute så ja det var min dag ;)

Nu får Lotte just hem och jag ska ställa kläder för imorn så ja det var allt!

Imorn efter skolan ska jag till stallet och hjälpa till :)

Längtar till Onsdag och Lördag! :D

Onsdag: för då ska jag och rida =)

Lördag: Jag ska med min kusin och se på en hopptävling :D

Kommer bli kul hoppas jag :)

Ha de bra nu :D

Kram Alex ;)



I Love Nuusku <3

Kommentarer
Postat av: LolloDollar

vilken fin hest!

2011-09-19 @ 10:34:32
URL: http://lollodollar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0