Stan!

Hejsan!

Idag var jag till stan med mamma och min bror men en av mina kompisar fick också följa med :) Vi hade sjukt kul i stan :D
Jag köpte två toppar, en t-shirt och en tröja till fotograferingen i skolan ;)
Blev också örhängen och nagellack! ;]

Imorn blir det stallet strax efter skolan! Hjälpa till ska jag ;) Sen på onsdag är det ridlektion =)) Kul :D

Ska rida Nuusku och det älskar jag verkligen att jag får!!!!!! :D <333

Det är bara det att jag hatar det att jag inte kan rida henne nästa år nå och då vill jag typ inte rid mer för det finns ingen bättre en Nuusku och kommer aldrig att göra det!!! <3

Jag älskar Nuusku men hatar min längd! = sant!

Jag önskar jag vore kortare så jag kunde rida Nuusku längre <33

Nåjaaa andra hästar finns men ingen annan Nuusku! <3

<-- Nuusku <33


Sorry men bilderna som jag lovat kommer en annan dag! ;)

Ha de bra nu så ska jag lugna mig  och sova ;]

Godnatt // Alexandra <3 :]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0