Tråkigt -_-

Hejsan.

Sitter och har tråkigt, har läst en bok och så ser jag på tv.'

Vill tll Bibban idag också.

Och så blir det inget stall idag heller men imorn blir det nog stallet för det är ponnyklubben ju :)

Hoppas vi rider på ponnyklubben för det sku jag vilja göra =)

Idag ska jag bara vara hemma antagligen! Ska städa,göra läxor,se på tv ochlsa böcker ^^

Ska vell bli en tråkig dag,det går inte att vara ute då det är så klottigt och det regnar -_-

Ja så jag får vell hitta på nått här hemma ;)

Tänkte ta och skriva ett inläg om nått men jag vet inte vad!

Vill ni att jag ska skriva om nått speciellt?
typ min hästhistoria? tävlingar jag har varit på och tävla? eller något annat?

finns det nått ni vill jag ska skriva om så kommentera ;)

det var allt för denna gång ;')

Hejdå!

Kram <3

Alexandra

Kommentarer
Postat av: Romppan

Din hästhistoria:)

2011-09-22 @ 18:35:31
URL: http://Romppan.bloggplatsen.se/
Postat av: jenny

Tack tack:)

2011-09-22 @ 20:55:42
URL: http://kallblodochvarmblod.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0